Hoi Hoi blogwereld.!

Ik heb jullie beloofd een apart artikel te schrijven over de O.P.I collectie! En dat ga ik nu doen.

Lees verder en kijk mee!

Ik hou echt zoveel van O.P.I! Ze hebben elke keer zulke leuke collecties. Bv. ze hebben een alice and wonderland collectie, een hong kong collectie en nog veel meer!  Ongeveer over 2 weken krijg ik 16 nieuwe lakjes binnen en die ga ik ook meteen showen. Maar nu eerst even deze geweldige mini lakjes. Mini? Ja mini lakjes. In deze schattige dingetjes zit maar 3.75 ml! Hoe cute. Maar goed, ze lakken heel fijn en al voor de eerste keer goed dekkend.

Dit setje was 8.95. Wel duur voor zo een klein setje, maar ik had het er voor over. Benieuw waar ik deze heb gekocht? Lees dan even het artikel over de beautybeurs! O.P.I is van zichzelf al duur namelijk. Voor een gewoon flesje van 15 ml betaal je al gouw 14.95. Dus erg duur maar erg mooi.

Nu even terug op shrek.

De namen zijn niet zo moeilijk, kijk maar mee.

De licht groene  heet  Fiercly Fiona.

De paarse heet Rumple’s Wiggin’.

De blauwe (echt mijn favo!!) heet What’s With The Cattitude

En dan de laatste Who The Shrek Are You?. Een echte Shrek kleur!!
Ik ben echt heel blij met deze kleuren. Vooral de blauwe! Wat vind jij van deze kleuren?

ps. Ik ben er dus ook achter gekomen dat er nog meer kleurtjes zijn van de Shrek Collectie. Meer info over de lakjes ga dan naar de site van o.p.i. 

Cu,

Charesa

