Hoi hoi blogger!

Gewoon, lekker aan het rondneuzen op internet. Dan kom je wel eens van die leuke events tegen he! Elke week word dit een artikel. Elke week zet ik hier in dit bericht leuke events neer waar je heen kan als je een dagje niks te doen hebt!

Kijk mee!

Hoog Catharijne is trouwens echt mijn favo stad in de buurt. Gewoon lekker buiten rond neuzen, terrasje pakken. Echt Manon en ik doen dat echt zo vaak op een zaterdag. Lekker even genieten en veel geld uitgeven hah! Dus er is een koopzondag op 7 november (van 12.00 tot 17.00)!!

En dit vind ik ga een van de leukste! Holiday on Ice. Weetje ik hou echt van die mensjes die rond schaatsen en trucjes doen op het ice! Deze vind plaats op 22 dec tot 2 jan! Echt een super familie uitje!

Hier komt er nog zo een. Het wintercircus. Weer zo iets in de winter. Gezellig! 17 dec – (tot) 2 jan!

WALIBI!! Wie houdt er nou niet van horror? Nou ik wel! In de herftvakantie heeft Walibi een fright night! Dus alles heeft met horror te maken. Meer info? Ga naar de walibi site!

Nou dat was het wel zo een beetje…

Volgende week weer nieuwe!

Byee,

Charesa

