Hoi hoi allemaal,

Hebben jullie niet dat je geïnspireerd raakt van mooie fashionwebsite’s? Oh ik hou zo erg van die dingen! Gewoon heerlijk kleding bekijken en de allerlaatste fashionshows bekijken! Love Daarom vandaag een paar hele leuke site’s op een rijtje.
Kijk mee!


http://www.style.com/
Dit is misshien de allergrootste van de wereld. Style.com. Elke fashionista kent deze site en elke dag updaten ze de beste shows en fashion!!
Ik ben zelf een grote fan van deze website. Ken je deze nog niet?? Kijk snel op style.com.

Fashiolista.com

Het is moeilijk uit te leggen hoe deze site werkt maar de kleine dingetjes wil ik jullie graag vertellen.
Het is een mega beroemde website waarin je van bijna elke site fashion op kan slagen. Dus bv. een super mooi jurkje van Chanel. Je kan dan een eigen kanaal maken en andere fashiolista’s kunnen jou volgen!! Echt onwijs leuk om te doen. Voor meer info ga je natuurlijk naar de site zelf: fashiolista.com

Fashionscene.nl
Deze kent iedereen wel. Het tegenovergestelde van girlscene. Ik kijk er elke dag op en ontdek veel nieuwe fashionnieuwtjes. Gewoon lekker artikeltjes lezen! Dit is zeker een aanrader!

Hier even mijn favo blogster. I love her so much! Ik hou van haar stijl,geweldig.. 


Kenza.se
Ze houdt heel erg van mode en een is fulltime model!

(btw. ze is zweeds, maar je kan haar blog vertalen in het Nederlands)

bleedforfashion.com
Nog zo’n leuke blogster. Dit is een heel leuk meisje met een aparte kleding stijl. Je ziet haar niet snel lopen in een broek van de hm. Want deze girl houdt van alles wat duur is! Neem snel een kijkje op bleedforfashion.com

Dit waren er een paar maar ik heb er zo ongeveer hmm nog 100 die ik kan opnoemen haha!

Volgende week beloof ik jullie voor nog zo’n artikel!

Byee,,
Charesa

