Hoi hoi allemaal,

Ik was aan het rondkijken in de boozyshop en ik zag toch iets leuks van NYX! Ik was helemaal in love with a beautyproduct. Heerlijke zachte lippen, benieuwd? Lees snel verder!

Zo en dit zijn ze dus. Echt zo ontzettend schattig. Ze lijken me echt heerlijk zacht voor de lippen en volgens mij ruiken ze heerlijk. Ze zijn ook heel leuk verpakt en dat maakt het ook veel leuker om te kopen. Ze hebben ontzettend lekkere smaakjes zoals Apple, Orange, Peach en Peer! Echt geweldig!!

Het leuke is dat de lipglossjes in fruitverpakking zitten en dat alle glossjes in een fruitmand zitten hoe amazing!

De fuitbasket gloss:

Hoe ze er uit zien en wat de kleurtjes zijn:



Hopelijk zijn jullie ontzettend overtuigd en gaan jullie dit geweldige product meteen bestellen! Anders ik wel!
Bye,
Charesa
