Hoi hoi, 
Lauren Conrad is echt mijn stijl icon. Haar style is gewoon alles; stoer edgy en vrouwlijk! I love it. Maar dat is niet het enige, ze is gewoon geweldig 🙂
Daarom gaan we haar style is goed bekijken en beoordelen.
Dus kijk mee!

Hier zijn er een paar die ik zelf er leuk vind:


 1. De relaxed blazer. Zo noem ik hem. Die blazer staat haar goed en zie die Loubitins dan! De look is erg mooi afgewerkt en de kleuren combinatie is heel erg mooi. En haar Chanel 5.55 is ook super! Mijn complimenten.
 2. De laarzen Kettle Black Koolaburra fringe boot in chestnut zijn geweldig! De blouse van American Colors is ook erg leuk. De combinatie met de laarzen en de blouse zijn erg leuk gedaan. Well done LC!

3. Deze look doet me denken aan een een warme lente dag. En de jumpsuit is  leuk, dat komt denk ik door die vrolijke bloemetjes print. Goed afgewerkt met een bruine leren tas en als het gaat waaien een leuke crèmekleurige vest. Great!
 Hier nog een paar die erg simpel zijn en echt LC!
4. Dit is echt zo een look die ik aan zou trekken als ik naar een vriendin ga of eventjes de stad in. Die hoodie van The Hamptons is erg comfi en past onwijs leuk bij haar paarse Balenciaga bag. Verder vind ik de skinny leuk en haar Chloe Myrte sunglasses is fab!

5. Voor de singneersessie van haar tweede book; Sweet little Lies had ze deze hoge broek aan met bijpassend top. Mooie gecombineerd en haar black peeptoes zijn beautiful.
6. And the last but nog least… LC fall outfit! Dit is mijn favo! Haar Christian Louboutin Babel Suede Boot In Caramel springen er echt uit en haar Gucci sjaal past uitstekend bij haar vestje en top. Bijna vergeten, maar hij zit er wel: de Chanel Classic Mini Flap Bag. I love him. Daarom vind ik dit de mooiste outfit van deze zes!
 Well done LC!


Volgende week weer een: The style from!
Byee,
Charesa

