Heb je soms ook dat je in de winkel rondneust  en tegen een nieuw product aan loopt en als je het uitprobeert het een geweldig product blijkt te zijn? Nou dat gaan wij Chama bespreken in dit nieuwe wekelijkse artikel: Love this product! Benieuwd wel product het deze week is??Kijk dan mee!

 We hebben het hier over de nieuwe limitededition lijn van Hema genaamd Jip en Janneke. Oh zulke leuke producten en speciaal voor jou heb wij het masker getest (klik hier voor dat artikel) de bodyscrub (daar komt later een review over) en tenslotte de showergel. En over de showergel gaan we het nu hebben, dus lees snel verder!!

De vragen die we elke week gaan beantwoorden zijn:

Het product zelf:
Geur:
Verpakking:
Aantrekkelijk:
Geschikt voor:
De inhoud:

Lees verder hoe ik het product vond!

Als beautyliefhebber kan je zoiets schattigs niet laten liggen. Er was een bronzer een lipgloss en nog veel meer. Maar manon en ik vonden toch leuker om te heerlijke douche producten uit te proberen!!

Het product zelf: Ziet er heel goed uit. Ik heb het dan ook over de verpakking en of het mensen aantrekt. En zeker hij trekt heel veel jonge maar ook oude mensen aan. Want jip en janneke zijn ontzettend beroemd dus daarom is het zo een leuk idee van de Hema.

Geur: De geur is heel aantrekkelijk! Als ik allemaal badgels zie ga ik ze eerst ruiken want de verpakking kan heel leuk zijn maar het gaat toch meer om de inhoud. En deze showergel is in de geur zeker geslaagd! Hij ruikt heerlijk naar rasberry en frambozen.

Verpakking: In 1 woord: LOVE! De verpakking in is zijn geheel mat, maar de jip en janneke figuurtjes die er op zitten zijn glimmend en dat maakt het super schattig. Door de flits zie je de glimmende figuurtjes heel goed.

Aantrekkelijk: Ja zeker en vooral de geur!!!

Geschikt voor: Jong en oud. Het is leuk voor een cadeau maar ook gewoon lekker voor jezelf.

De inhoud: Hier hebben we het dus over de gel zelf. Hij is roze en het lijkt net als er kleine glittertjes in zitten. Maar dat kunnen ook gewoon bubbeltjes zijn :). Als je hem smeert en dan afspoelt blijft je skin lekker zacht, maar bij mij is het na een minuutje weer een beetje schuw. Het kan aan mij liggen of aan het product.. Maar hij blijft zeker 1 van mijn favoriete douche gels.


Cijfer: 9.2. Waarom het geen 10 is: Dat komt vooral omdat de gel je huid toch een beetje plakkerig en schuw aan laat voelen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Byee,
Charesa

