Ik had al is eerder de bodyspray van So…? kiss me gekocht. Ik vond die heel lekker ruiken. In de winkel zag ik een mini setje van So…? kiss me. Ik was nieuwsgierig of die producten goed waren dus kocht ik hem.

Trio op een rijtje

In het setje zit een bodyspray, een showergel en een bodylotion. De verpakking van de producten zijn girly, die lippen erop vind ik mooi. De producten ruiken.. uuhm jaa..? eigenlijk gewoon naar parfum. De bodylotion en de showergel zijn fijn, er is niet echt iets speciaals aan. De showergel ik wit/doorzichtig en de bodylotion is wit. Maar ze ruiken gewoon lekker. Maar de bodyspray is wel mijn favoriet van de drie.. Hij is fijn om te gebruiken en je lichaam ruikt meteen lekker. I’m in love with the bodyspray

Bodylotion & Showergel

Bodyspray
Lots of love, Manon
