Heee, volgers Ik ben op vakantie geweest naar Duitsland en heb daar echt iedere dag geshopt (behalve op zondag want dan zijn de winkels dicht). Ik had beloofd een shoplog te maken, dus daarom heb ik hem nu gemaakt 😉 

Een uilenketting van pieces, ik vind hem echt zo schattig met die veertjes. Hij kostte 10 euro.

Ovalen ring met zwarte steen in het midden van Bijou Brigitte, ik ben écht fan van dit soort ringen. €4,95

 
Haarband met veertjes van NYer De prijs? 1 euro!! Er stond op het kaartje 6 euro maar hij was afgeprijst voor 3 euro en bij de kassa scande ze 1 euro! Meteen meenemen toch 🙂
 
Bruine riem van Zara €6,95

Shirt met pofmauw Pepe Jeans, ik zag hem hangen in de Peek&Cloppenburg. Ik vond hem superleuk. €44,90

  3 effen shirts van Pieces, er was een nieuw winkelcentrum geopend in Duitsland. We waren er precies de dag dat het open ging. Er was heel veel korting. Deze 3 shirtjes kostte samen 13 euro.
Grijze trui van Promod (een of ander duits merk), ik zag hem in de etalage hangen en vond hem leuk. Dus toen kocht ik hem,
Kaki broek van Vero Moda, ik vind hem superleuk echt mijn favo broek!
4 nagellakjes, van links naar rechts:
MAYBELLINE new york 23 Dark Chocolate
MNY lakje
Essence matt top coat
p2 042 being in heaven

Van links naar rechts:
Fa deo, nivea sos bodylotion en essence dag/nachtcreme

Een masker en en inieminie gezichtscrub

Zoals je kan zien heb ik het wel leuk gehad in Duitsland. Ik heb best wel veel gekocht, ik had meer kunnen kopen maar je moet ook niet té veel kopen. Ik ben wel superblij met me aankopen. Vooral met me uilenketting ben ik heel blij. Zo een ketting zocht ik al lang.

xoxo Manon

