Heb je soms ook dat je in de winkel rondneust  en tegen een nieuw product aan loopt en als je het uitprobeert het een geweldig product blijkt te zijn? Nou dat gaan wij Chama bespreken in dit nieuwe wekelijkse artikel: Love this product! Benieuwd wel product het deze week is?? Kijk dan mee!

ps. Dit artikel komt een beetje vroeg maar ik heb toch iets geweldigs dat ik jullie niet wou laten wachten!!

Ik praat hier over de lip en huid verzorging lijn: Purol.  Oh girls, dit is zo heerlijk voor droge huid en schuwe en zelfs kapotte lippen! Achter op de verpakking staat dat het ook helend werkt bij wondjes en schrammetjes. En dit keer geloof ik het. Want labello ( ik wil labello niet afgkraken, maar dit is gewoon mijn mening) maakt je lippen evenjtes hemels zacht en daarna moet je het wel blijven smeren want het lijkt net alsof het smeersel er gewoon afvalt. Dat gebeurt natuurlijk niet echt. Maar je krijgt na een kwartier die zelfde gesprongen/schrale lippen weer terug! En bij Purol is het helemaal niet zo! Kijk mee voor de vragen!

Het product zelf: Het is een super product. De prijs is ook niet zo duur als Labello. Zoals ik al zei: Het helpt je huid te herstellen en je lippen blijven zacht!!

Geur: Ik zou niet weten hoe ik de geur moet beschrijven maar als ik het ruik moet ik denken aan bijtjes die lekker rondvliegen en ik moet denken aan honing. Het klikt raar maar eigenlijk ruikt het niet naar honing. Op de achterkant staat dat er caramel in zit dus misschien ruikt het daarnaar… Maar in iedergeval het ruikt wel heerlijk!

Verpakking: De verpakking is gewoon wit. Heel standaard dus het kan overal mee naar toe. Ik heb zelf de grote blik. Maar er bestaat nog een kleinere die makkelijk in je broekzak past. En om het helemaal makkelijk te maken hebben ze ook een stick, die is dan heel handig voor je lippen. Voor de rest is er niets bijzonders aan de verpakking. Oja, bijna vergeten. Om het blikje open te krijgen moet  je niet trekken, maar rustig op het pijltje onderaan drukken!

Aantrekkelijk: Het maakt het aantrekkelijk door de geur, ook weet ik nog steeds niet wat het is. Maar je moet het eerst zelf uit proberen en ik weet zeker dat je zegt: HEMELS!

Geschikt voor:  Jong en oud! Het is lipverzorging en het voelt heerlijk aan. Ik doe meestal lekker een dikke laag en dan zie je het ook wel glimmen. Voor mannen is dat misschien een nadeel maar je hoeft geen dikke laag op te smeren zoals ik maar gewoon een dunlaagje is al genoeg voor mooie verzorgde lippen! En dan zie je het meestal niet eens glimmen.

De inhoud: In de grote blik (die heb ik) zit 50ml. Dat is dus evenveel als een klein parfumflesje. Je moet er met je vingertoppen  in om het product op je lippen te kunnen smeren. Het is wel vettig, daarmee bedoel ik dat het geen vette smerige boel is maar dat het een dikke gelei is. Als je het op je vingertoppen doet gaan ze  wel een beetje plakken maar je moet het maar zo zien: Dan word die toppen eens lekker zacht. Maar even terug op de inhoud, het spul wat er in zit is een beetje bruin gelig, maar dat is totaal geen probleem toch..?

Dus het is mijn favo lipproduct en dat zal het ook nog heel lang blijven!
Tumtadadum tadatumtadadum tududu dutete  hier komt dan het cijfer…………….

Cijfer: 10!!!! Yeahh, dit product heeft geen nadelen en ik raad het je zeker aan. Kopen dus! (hoeft natuurlijk niet :P)

Byee,

Charesaa

