Ik vond het wel is tijd worden om mijn favoriete gezichtsverzorging te laten zien. En dat ga ik vandaag dus ook doen. 😉
P1030287


Ik begin met de crèmes, olies. Ik zelf hou niet van hele dikke crèmes, want bij mij trekt dat niet goed in en dan voel ik me heel vies en vet. Dus de twee crèmes die ik laat zien zijn niet heel vettig.

P1030277

Mijn dagcrème die ik gebruik is van Clearasil. Deze crème vind ik heel lekker omdat hij niet te dik maar ook niet te dun is 😉 Zoals ik al zei gebruik ik deze crème als dagcrème, op de verpakking staat dat je het ook als nachtcrème kan gebruiken maar voor een nachtcrème wil ik toch een iets dikkere crème.

P1030276

Hier zie je mijn nachtcrème. Dit is de vitamine e crème van Jacob Hooy. Ik vind deze crème lekker als nachtcrème, ook op deze verpakking staat da t je hem als dag & nachtcrème kan gebruiken. Maar deze gebruik ik dus als nachtcrème.
P1030289
Dit is de Bio-oil, deze gebruik ik soms als me huid heel erg droog is. Dan vind ik het lekker om er een olie op te smeren en dan word me huid al minder droog.

Nu laat ik een reinigingsgel zien en een scrub. Oja, en ook een gezichtsborsteltje van The Body Shop. Die vind ik heel lekker om te gebruiken!P1030279
Ik begin met de reinigingsgel. Dit is er één van Yes to tomatoes. Deze vind ik fijn om te gebruiken, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik heb het gevoel als ik deze reinigingsgel gebruik dat het schoner word dan met de andere reinigingsgels die ik heb gebruikt.
P1030280
En dit is mijn favoriete scrub, van Nivea. Ik gebruik deze ongeveer één keer in de week. Deze vind ik zo fijn omdat het een stevige gel is met veel scrubdeeltjes. Elke keer als ik deze weer gebruik vind ik het zo lekker voelen, het liefst gebruik ik hem iedere dag 🙂
P1030278
Dit is het gezichtsborsteltje van TBS. Als je deze een tijdje gebruikt (wel iedere dag gebruiken!) dan heb je het gevoel dat je gezicht minder vet word, dus dat je gezicht schoner is. En dat is echt lekker 😉

Dit waren mijn favorieten, die ik toch wel heel erg vaak gebruik 🙂CU,
Manon

