Hello,
Best lang geleden heb ik Favo Youtubers artikel gedaan. Maar ik heb belooft dat ik nog een 2e deel zou maken. En dat komt dus nu!
Want je weet dat er ongelooflijk veel beautyguru’s zijn op youtube en we all love them!
Laats was ik lekker filmpjes aan het kijken en ik zag weer een paar leuke mensjes en daar heb ik op geabboneerd! (op sommige ben ik al wel een lange tijd geabboneerd ;D) Benieuwd? Kijk mee.

Julieg713 heb ik ontdekt toen ik best lang geleden aan het zoeken was voor nail art filmpjes. Je raad het misschien al, maar zo heb ik haar dus gevonden. Ik vind dat ze heel duidelijk uitlegt en haar designs zijn echt heel goed! And btw. ze doet de make up van celebrity’s! Dus echt super cool! Ze heeft altijd dingetjes wat andere guru’s niet hebben en dat is leuk en orgineel. Ze doet alles van Fashion fridays tot red carpet make up, dus zeker een aanrader op eens te kijken.

Nikkietutorials kende ik al een tijdje (de meeste van jullie vast ook!) maar ik heb verder niet op haar geabboneerd of verder naar haar gekeken, maar toen liet een of andere beautyblog zien dat zij leuke filmpjes had en vanaf vandaag dus: love it! Ze praat leuk, doet leuk, en is nog eens heel erg goed in make up! Dus geen 2 vliegen in 1 klap maar 3 vliegen in 1 klap! Check haar sowieso even want deze dame is echt super gaaf! btw. Ze is nederlands maar praat engels in haar filmpjes voor haar internationale viewers. 


Hier ook nog even 1 van mijn favoriete filmpjes van haar!
And remember, she’s only 16 years old!
Macbarbie07 heb ik net ontdekt maar is al super beroemd! Ik kijk vooral naar haar filmpjes omdat ze super leuk praat en super leuke filmpjes maakt met verschillende onderwerpen; zoals room tours, make up, life and a lot of things. Kijk zeker even naar Macbarbie07 vids want ze is echt heel leuk om naar te luisteren + dat ze leuke random filmpjes maakt!
Hier even zo een random vid waar ze praat over beauty, kleren en winter must haves!
btw. ze is funny, haar grappige opmerkingen maken je aan het lachen!
Dit waren ze voor deze keer!
bye x c
