Jullie kennen het luchtje vast wel, Heat. De eerste parfum van Beyonce. Ik heb hem ook en ik ga jullie vertellen wat ik ervan vind..
P1050275

We beginnen bij de verpakking, het doosje ziet er vanaf de voorkant er wel mooi uit. Donkerrood met daarop in gouden letters Heat. Maar de zijkant is zwart en dat vind ik niet echt mooi. De binnenkant is ook zwart, ik vind het niet heel mooi. Op de flap staat in rode letters ‘catch the fever’.

P1050274
Het flesje ziet er ook pretty uit! Super sexy, en het flesje is rood met gouden accenten. De dop is ook heel mooi want op de bovenkant staat een B van Beyonce. De parfumfles ziet er heel luxe uit.

Telkens als ik Heat op doe doet het me denken aan hele luxe feestjes. Want het is wel een zware parfum. Eerder iets voor me oma ofzo. (die vond hem heel lekker ruiken) Ik vind hem ook lekker ruiken maar zal hem niet elke dag op doen omdat hij toch wel zwaar is.

Dit is de commercial van Heat. Ik heb hem al een paar keer op tv gezien en vind hem super leuk om te zien.

Heat is geen dure parfum. Hieronder de prijzen:
15 ml €16
30 ml €26
50 ml €36

Ik ben toch wel heel enthousiast over de parfum. Ook al zal ik hem niet heel vaak dragen.

Hier wat pluspunten van de parfum:
– Niet heel duur
– De parfumfles ziet er prachtig uit
– Bij de meeste drogisten en parfumerieën te koop

Een paar minpunten:
– Het kartonnen doosje vind ik persoonlijk niet zo mooi
– Hij ruikt best wel zwaar

Ciao,
Manon

