Op heel veel blogs heb je al kunnen lezen over hun goede voornemens, wat ze graag in 2011 willen gaan doen enz.Ik heb er ook een paar goede voornemens, en die ga ik nu met jullie delen.
thing_26802158_l

Meer water drinken:
Ik wil graag 2 liter water per dag drinken. Water is hartstikke goed voor je huid, dat weet iedereen. Maar eigenlijk drink ik veelste weinig op een dag. Dus in 2011 wil ik meer water gaan drinken. (of sowieso meer gaan drinken ;))

Meer tijd besteden aan ChamaFashion:
Er zijn periodes dat er bijna niks geschreven wordt op ChamaFashion. En soms hebben we ook geen tijd.. maar toch wil ik veel meer tijd eraan besteden, want het is super leuk om een blog bij te houden. Maar je moet er helaas genoeg wel genoeg tijd voor hebben ;(

SHOPPEN! :
Vorig jaar heb ik lekker veel geshopt en dat is leuk om te doen. In 2011 wil ik vrolijk door blijven shoppen, de meeste mensen willen juist minder gaan shoppen.. Van mij moeten ze dat zelf weten, maar ik ga lekker door 😉

Heb jij nog goede voornemens voor 2011?

xoxo Manon
