Hello,
Ik ken echt heel veel leuke shops waar ik graag even ga rondsnuffelen. Ik heb het hier over gewone winkels (bv in A’dam) en web shops. I like them al! Gewoon windowshoppen of op de site rondkijken! Ik ga verschillende winkels beoordelen en natuurlijk een soort van revieuwen! I hope you like it!

Deze week in Favo shop: TBS oftewel The Body Shop!!  


Als eerst een algemeen review over deze shop!

TBS heeft heerlijke producten onder andere voor de huid, voor het gezicht en natuurlijk om niet te vergeten de douche en bad producten! Deze producten lijken van puur natuur en ruiken daarom ook zo geweldig! Ik vind vooral de crèmes echt fantastisch. Ik heb heel veel plezier gehad van de Carrot gezicht crème. Maar de bodybutters, lotions en make up zijn even goed! Dat is mijn mening over het algemeen maar…

Doormiddel van deze vragen krijgen jullie een eerlijke review. So let’s start!


Zijn de producten van goede kwaliteit?
Ik vind dit bijna 1 van de belangrijkste vragen. Want als de producten niet goed genoeg zijn kom je minder vaak terug etc. Maar bij de tbs zijn de producten stuk voor stuk even goed. Natuurlijk heb ik niet alles uitgeprobeerd, maar met de spulletjes die ik heb kan ik zeggen dat ze allemaal van goede kwaliteit zijn! Het kan best zo zijn dat een product wat minder is maar dat weet ik niet. Ik heb verschillende butter, lotions, crèmes en make up uitgeprobeerd en ik ben er zeer tevreden over!

Zijn de producten goedkoop, niet heel duur niet heel erg goedkoop, duur?
Ik moet kiezen tussen deze 3 opties en dan ga ik toch voor: niet heel duur niet heel erg goedkoop . Ik weet niet waarom maar bv een pot body butter is 15 euro en er zit maar 100 ml in en dat  is toch best duur. Maar daartegen zijn het kwalitatief goede producten. Voor een normale lipbalsem betaal je 7.00. Voor een klein potje lipbalsem betaal je volgens mij 7.95 of ietsje meer of ietsje minder! (ik heb het opgezocht op de site, maar het staat er niet op!) Maar zo erg is het niet. De prijs valt bij sommige producten reuze mee maar bij andere dingetjes dacht ik: Umm, nee doe maar niet. Liever een andere keer! Dan dacht ik: Ik geef mijn geld aan iets anders uit. Maar zoals ik al eerder zei: Het blijven goede producten en voor goede prodcuten moet je wat voor over hebben!

Zijn de medewerkers klantvriendelijk?
Bij deze vraag ben ik echt heel eerlijk: Nee. Nee, sorry ik vind niet dat de medewerkers klantvriendelijk zijn. Ik ben bij verschillende bodyshops geweest en bij de 1 viel het mee, maar bij sommige dacht ik: Phff dat zijn me er paar! Toen M en ik de winkel in liepen kwamen ze meteen op je af. En dan: kan je ik helpen zoek je wat kan ik wat voor je doen etc. Daar werd ik een beetje gek van. Ze mogen me best helpen en advies geven maar alleen als ik daarom vraag. Als je iets oppakt komen ze er meteen bij staan. Je hebt niet eens privacy man. En ik vind dat ze je ook heel vies aan kijken.  Soms durf ik de winkel niet meer binnen te stappen! Ik wil niks slecht of gemeens zeggen maar dit is MIJN mening. Misschien hebben jullie andere menings en die wil ik graag horen!
Maar soms loop ik met mijn moeder TBS in en dat doen ze heel normaal. Dus ik weet het niet. Het is een beetje half om half.

En nu een speciale vraag voor dit artikel over de TBS. 

Liever een Bodylotion of body butter  met geur of zonder geur?

Het liefst houd ik van geur. En vooral de zalige bodylotion van TBS. Ze hebben helemaal geen sterke parfum of chemische geur. Maar in combinatie met een echte parfum dan zou ik toch een lotion nemen zonder geur. Want als je bv. Mango lotion en een sterke parfum opdoet.. neh dat gaat niet echt bij elkaar! Het hangt dus af van de situatie.

Nu de vraag aan jullie: Liever een Bodylotion of body butter  met geur of zonder geur?

De cijfer per vraag: 
Zijn de producten van goede kwaliteit?      =  9
Zijn de producten goedkoop, niet heel duur niet heel erg goedkoop, duur?    =  8.5
Zijn de medewerkers klantvriendelijk?  =   5.5


Een 7.6 komt er gemiddeld uit en afgerond is dat dus een 8!  Ik vind de bodyshop echt heel goed maar de klantvriendelijkheid vind ik ietsje minder. Het kan zo zijn dat de tbs bij jullie anders is maar ik ken alleen mijn tbs en dat is dus het cijfer van mijn tbs of course. Ik ben dus nog steeds een vaste klant!


Hope you like it! En vergeet niet de vraag te beantwoorden!


byee,
c

