Andrélon Nachtwonder

Andrélon Nachtwonder intensieve nachtconditioner is speciaal ontwikkeld om je haar te voeden en herstellen terwijl je slaapt. De nachtconditioner, verrijkt met satijnextract en rozenolie, heeft een lichte structuur, is niet vet en trekt lekker snel in je haar. Doordat de conditioner de hele nacht de tijd heeft om zijn werk te doen, geeft het je haar een extra diepe en intensieve verzorging. Je haar word weer heerlijk soepel, ziet er gezond uit en krijgt een diepe, schitterende glans.

Andrélon is een paar maanden geleden uitgekomen met een nachtmasker voor je haren. Dertig minuten voordat je gaat slapen moet je het in je haren doen, dat kan op droog of nat haar. En de volgende ochtend moet je het onder de douche het uitspoelen. Ik was heel erg benieuwd! Dus ging het uitproberen.

De verpakking is niet heel speciaal. Lichtpaars en het is van plastic. Maar het is wel heel hygiënisch! Want het is een pompflacon en dat werkt toch het beste. Het doosje vond ik er wel heel leuk uitzien. Een soort van glimmend paars karton, met een soort van sterretjes erop.  
P2220307 P2220303
P2220308
Zoals Andrélon al zei heeft het een lichte structuur en is het niet vet. En dat is het zeker! Een normaal masker is altijd heel dik en vet, maar de substantie van dit nachtwonder is heel dun en juist niet vet. Na die dertig minuten voor het slapen gaan is het al helemaal in je haar getrokken, en is het niet vet! De volgende ochtend wordt je wakker met glanzend haar. En kan je het eruit gaan wassen.

Na het douchen is je haar lekker zacht en goed doorkambaar. Me haar voelt zachter aan en vooral me puntjes zijn zachter. De geur van de nachtconditioner ruikt echt heel erg naar rozen. En het product is ook lekker goedkoop! Ik ga hem zeker vaak gebruiken!

Ik geef het Nachtwonder van Andrélon een 7,5.

Andrélon Nachtwonder €3,99

xoxo,
Manon

