P2220296
Er blijft toch echt een deo merk dat ik iedere keer maar koop en dat is FA. Ik weet zelf niet waarom.. De verpakking trekt mij altijd wel, met van die bloemetjes enz. Vandaag laat ik een paar deo’s zien van de Glamour Collectie.

P2220295
Dit zijn ze alle drie op een rijtje, ze zijn alle drie van de Glamour Collectie. Van links naar rechts: Golden Star, Blue Romance, Mystic Moments. De verpakking vind ik erg mooi en vrouwelijk. Met die bloemetjes en die versieringen ziet het er heel leuk uit. Ook de kleuren goud, lichtblauw, en paars vind ik mooi. De namen vind ik ook leuk verzonnen. De namen passen echt bij verpakking.

P2220299
Ik begin gelijk maar met mijn favoriet: Blue Romance. Ik vind deze het lekkerste ruiken. Niet zo’n hele erge neppe deo geur. Hij ruikt lekker fris, naar bloemetjes.
Perfect voor in de lente!

P2220297
Bij Mystic Moments vond ik de verpakking echt het mooiste! Dat elfje en die bloemetjes en de kleur, I like it! De geur is wel oké. Ietsje zwaarder dan Blue Romance.

P2220298
And last but not least: Golden Star. Deze verpakking vond ik ook heel aantrekkelijk. En hij ruikt lekker, ik kan het niet echt beschrijven.. 😉

De deo’s uit de Glamour Collectie beloven ook dat er geen witte strepen op je kleding komen en dat gebeurt ook echt niet.. Mijn kleding is strepen vrij!
Deze deo’s kosten allemaal €2,95.

Lots of love,
Manon

