Hello blogwereld,

Hmm,, dit artikel wilde ik al heel erg lang online zetten maar het kwam er maar niet van. Maar eindelijk komt hij er dan: Review LC STYLE!! Oh ik ben zo excited! Ten eerste omdat ik dit artikel al heel lang wilde doen maar ook omdat ik STYLE een fantastisch boek vind! Enjoy 🙂


Oke, waar moet ik beginnen.. Dit boek is echt onwijs gaaf en zo veel handige tips! Ik heb dit boek best lang geleden gekocht maar het is nog steeds mijn favoriet. Lauren vertelt niet alleen hoe je er mooi moet uit zien maar ook over haar leven. Dus erg leuk om te lezen! Dus laten we nu maar binnen in kijken!

Let’s start from the beginning: De voorkant.

I really like de voorkant vooral omdat LC er mooi is opgemaakt maar ook de lettertype en alles is gewoon mooi en netjes. Niet te druk en ook niet te leeg.

Ik ga natuurlijk niet alle hoofdstukken bespreken want dan is de lol er voor jullie al weer af! Maar wel ga ik mijn 3 favoriete hoofdstukken laten zien! Niet schrikken guys, ik ga gewoon een paar stukjes laten zien dus niet alles!

So, ik begin met het hoofdstuk waar het eigenlijk allemaal om gaat: Fashion. In Style heeft de titel Fashion wel 6 kopjes (kijk even hier onder voor de duidelijke uitleg)

Dus we houden het even op hoofdstuk 1 anders ben ik nog wel effe bezig :P. Zoals je al ziet heet het eerste kopje: Building your Wardrobe. Dit is misschien wel het belangrijkste stukje, want je kleren kast moet je opbouwen precies zoals LC het zegt!

Titel 2: make up! Dit hoofdstuk vind ik echt super! Lauren legt je stap voor stap uit hoe je het beste je foundation aan brengt en hoe je rode lippen stift moet aanbrengen en natuurlijk nog veel meer!

Titel 3: Hair. Jullie weten allemaal dat lauren graag experimenteert met verschillende hairstyles. Dan vooral met kleur, krullen, stijl ga zo maar door. (btw. nu heeft miss. Conrad bruin haar) Verschillende haar looks laat ze hier in zien met een hele duidelijke uitleg. Van red-carpet haar tot losse speelse krullen! Ik ga zeker een van deze looks uitproberen!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden! Ik heb natuurlijk niet alle hoofdstukken laten zien, ten eerste omdat het te lang duurt en ten tweede omdat het het zeker waard is om hem zelf te kopen en aandachtig te lezen en als ik jullie alles al voorschotel is er niks meer aan. Ik hoop dat jullie dat begrijpen! Hope you enjoyed this!

byee,
c

