Hee, Er zijn zovéél topmodellen op de wereld, maar Doutzen vind ik toch de mooiste/leukste 🙂 Natuurlijk komt dat ook omdat ze in Nederland geboren is. Maar zeg nou zelf ze is toch super knap?!


Wat algemene informatie over Doutzen Kroes:
Doutzen Kroes komt uit Friesland en is op 23 januari 1985 geboren. Ze heeft blond haar, heeft blauwe ogen en is 1,78 m lang. Ze heeft een huis in New York en in Friesland. Sinds 2003 is ze al model, dat is dus al 8 jaar.

Doutzen Kroes is een van de best betaalde modellen van Nederland. Ze zit bij drie modellenbureaus, DNA Model Management, Viva Models en Women Management. Ze heeft een contract met L’Oréal en sinds 2007 ook met Victoria Secret.
m1dzltbaq1b3 
Bij veel tijdschriften heeft ze op de voorkant gestaan. Ik noem een paar voorbeelden: Elle, Marie Claire, Numéro, Harper’s Bazaar, Vogue ga zo maar door. Hieronder laat ik wat voorkanten zien.
Doutzen-Kroes-Elle-Hungary-January-1
Doutzen-Kroes-Marie-Claire-Russia-Cover
ec9nemmr4iqqrmin
Doutzen-Kroes-Harpers-Bazaar
Sinds 2008 staat Doutzen in Madame Tussauds met een wassenbeeld. De jurk die het draagt is gedoneerd door Roberto Cavalli.
m1cz4caas8js
Doutzen zet zich in voor dance4life. Dance4life organiseert heel veel feesten en andere dingen en daar doet Doutzen dan heel vaak aan mee, laatst is ze voor dance4life naar Tanzania geweest. Vorig jaar was ik bij het dance4life event en toen was ze er ook en heb ik haar gezien in het echt 😉
 kuhamasisha-2 
Vorig jaar (7 november 2010) is Doutzen getrouwd met DJ Sunnery James. Ze zijn heel gelukkig met ze tweeën en hebben sinds 21 januari 2011 ook een zoontje. Hun zoontje heet Phyllon Gorré, een hele mooie naam vind ik zelf!
sunnery-en-doutzen o-doutzen-kroes-shares-first-photo-of-baby-phyllon-on-twitter
Zelf vind ik Doutzen heel mooi en ze maakt hele mooie foto’s. Ik hoop dat ze nog lang door gaat met het modellenwerk 😉
xx,
Manon

