Palmers
Halloo ! Vandaag laat ik een van mijn favoriete body lotion/butter zien. Voor in de winter is deze butter echt perfect! Hij maakt je droge/ruwe huid weer lekker zacht en soepel! En dat hebben we nodig 😉

Een paar maanden geleden kocht ik een mini cacao butter. En ik raakte echt verliefd op die geur. Toen las ik ineens over Palmer’s op het internet en ik rende meteen naar de etos 😉 Ik kwam bij de etos en zag deze grote fles van Palmer’s en ik rook eraan en ik dacht: Deze koop ik en ik ga er een review over maken! Trots liep ik naar buiten met de fles en nu smeer ik me iedere avond in met Palmer’s Cacao butter.

P2220300
Ik begin met de verpakking. Zelf vind ik de verpakking niet echt mooi, het ziet er goedkoop uit en heel erg saai. Als ik dat zo in de winkel zie staan zou ik echt denken wat is dat nou weer voor een troep. Maar gelukkig had ik erop internet over gelezen anders had ik er nooit aan geroken en het gekocht!

De geur van de cacao butter is echt super lekker. Het ruikt cacao-achtig/chocola-achtig. En ik blijf er ook maar aan ruiken. Iedere avond maak ik de fles open en ruik ik er aan. Zooooo lekker! 🙂
P2220302
De substantie is best dik en je hebt maar heel weinig nodig voor je onderbenen. De butter is een soort geel/oranje achtig. En het trekt ook best wel snel in.

Palmer’s zegt ook dat de cacao butter littekens en vlekjes vervaagt en dat het striae vermindert. Zelf geloof ik daar niet echt 100% in maar volgens mij vervaagt het wel een beetje, want mijn littekens op me benen zijn ietsje minder donker.

Ze hebben kleinere tubes, grote flessen en volgens mij ook potten te koop. Ik heb een grotere fles van 250 ml. Hij kostte ongeveer 5 euro.

xx,
MW

