Het is altijd leuk om rond te neuzen in de online shops. Ik doe dit zelf regelmatig, je zit dan uren achter de computer en kijkt lekker rond tussen alle kleding online. Zelf heb ik mijn favoriete online shops. En vandaag zal ik die delen met jullie 🙂

Enjoy!

Oke, dit is misschien wel de aller aller bekenste van de hele wereld! Misschien overdrijf ik maar wie kent dit amazing kleding, beauty, accessories etc merk nou niet?

Ik bedoel dus H&M!! 

H&M komt vaak met nieuwe collecties uit en de kleding is voor iedereen! Voor kinderen, jongeren, vrouwen en mannen! En er is een hele brede keuze van kleding. Maar het allerbelangrijkste is dat het redelijk goedkoop is! Ik denk dat ik hier verder niks hoef over te zeggen want de naam H&M spreekt vanzelf!


 

Weetje, soms heb je van die winkels waarbij je denkt: “Wow, dat is echt precies mijn kleding style!’. Dat heb ik meestal (niet altijd) bij de vero moda. Als ik in de stad  ben moet ik altijd eventjes naar de Vero toe want ze hebben daar echt alles! Niet alles is naar mijn smaak maar most of the time wel! Broeken, blazers, tassen etc. Vanalles dus. Ga zeker even bij de online shop kijken!

http://veromoda.com/

Niet alleen fashionshopsites (wat een lang woord) zijn leuk maar beautyonline shops zijn zeker net zo leuk! Ik vermelde al een keer deze onwijs leuke shop:
www.boozyshop.nl/Cosmetica

Ze hebben daar make up merken zoals NYX, IQQU beauty maar ook nagellak merken zoals China Glaze en Essie. Zeker de moeite waar om even daar te kijken!!

Nog zo’n een ongelovelijke leuke (maar toch goedkope site) zoeva.de. Voor een uitgebreid artikel en review klik dan hier!

Wie houdt er nou niet van zalige badproducten en verzorgende spulletjes? Lush is prachtig merk met verschillende producten voor de huid, het haar, het lichaam en ze hebben geurtjes en nog meer leuke dingen!

Dit waren ze weer voor deze keer! Misschien ken je al deze shops al, maar onthoudt dat het mijn favoriete zijn waar ik dus graag even rond snuffel!!

Byee,

Charesa

ps. Laat gerust een comment!

