hello,

Misschien weten jullie het nog niet maar ik  ben gek op de Kardashians Sisters! Ze zijn bloedmooi en hebben altijd fantastische kleding en wonderschoon haar! Ik kreeg de beau monde binnen en er stond een groot interview in met Kim K. Ik dacht bij mezelf: ‘Hmm dat is misschien een leuk idee om daar wat over te schrijven!’. En wat me nog meer op het idee bracht waren een paar filmpjes op YT die uitlegde hoe je net zulk haar als de sisters krijgt! Dus wil jij weten hoe je net zulke mooie krullen maakt als them? Klik dan verder!

Enjoy!

Allereerste mijn all time favorite! Ik heb dit filmje misschien al wel 100x bekeken! Op een één of andere manier blijft dit filmpje leerzaam en nog steeds leuk!

Deze tutorial is van Missglamorazzi.

En ik vind dit maby ook wel de meest lijkende!

Deze tutorial is van  . Zeker een handige video!
Veel zeg ik er niet over dus blijf kijken!

Dit meisje is echt een hair guru! Ja, je ziet het goed. Een HAIR GURU! Ze is een kapsalon runner om het zo maar even te zeggen en is gespecialiceerd in  Extensions!

En de laatse:  . Deze dame is net zoals hierboven erg goed in het doen van haar! Zij is geen kapsalon runner maar gewoon iemand die het leuk vind! Ze heeft heel veel filmpjes hoe je perfecte krullen maakt dus die zou ik zeker ook eens bekijken!!

I hope you enjoyed!
Byee,
Charesa
