Vrijdag hebben we een reis naar Amerika geboekt, en in de zomervakantie gaan we ongeveer 3 en een halve week naar Amerika (Calafornië). And I’m so excited!!

In Amerika ben ik van plan om heel veel te gaan shoppen 😉 Hieronder laat ik zien wat ik van plan ben om in Amerika te gaan kopen.

Uggs! Ik heb al een paar uggs en in Amerika zijn ze veel goedkoper dus dan neem ik ook wel een paar mee. Ik weet alleen nog niet zeker welke ik wil maar ik denk dat ik classic short chocolate neem.

All stars, zelf vind ik all stars heel lekker lopen en ze kunnen bijna bij ieder outfit. Dus ik neem zeker weten ook nog een paar mee uit Amerika, ik denk dat ik hoge donkerblauwe neem.

Vans, ik weet het zelf nog niet zeker maar ik denk als ik ze zie dat ik ze toch wel koop ;). Zelf vind ik rode vans heel leuk, dus als ik rode vans zie koop ik die waarschijnlijk ook!

Shower jellie, bij mij in de buurt zit geen Lush en ik heb eigenlijk ook geen zin om het online te bestellen. Bij Lush koop ik een shower jellie en misschien nog wel meer ;).

Tijdschriften, Amerikaanse tijdschriften zijn heel leuk om te lezen. Teen Vogue, Elle, Harper’s bazaar die ga ik zeker kopen!

Covergirl mascara, ik heb al heel veel gelezen over deze covergirl mascara en ik wil hem zelf ook wel eens uitproberen! Natuurlijk ga ik nog andere make up kopen maar dit zijn echt de dingen die ik moet hebben.

Forever 21, Victoria Secret enz. ga ik ook bezoeken maar daar valt niet echt een verlanglijstje van te maken want als ik er ben is er vast alweer een andere collectie 😉

Byee,
Manon

