Hello,

I know, I know. Het is een hele lange tijd geleden toen ik voor het laatst een love this product deed! Maar wat is het enige nodige ingrediënt  voor love this product? Ja, je raad het al! Een lovely product :). Dat is wat je nodig hebt! En eindelijk heb ik er 1 gevonden! Beniewd?

Enjoy!

Zoals de meeste van jullie weten ben ik naar de beautybeurs geweest. Zo niet? Lees dan even dit artikel! (klik hier)

Maar goed even terug op het product! Oh, I’m so exciting om dit artikel te schrijven want het is een super product genaamd FLORENCE nail polish thinner!

De naam zegt het eigenlijk al: het is een nagellak verdunner. Wat is er nou erger als je dat ontzettend leuke kleurtje van O.P.I op wilt doen, maar hij stroperig en dik blijkt te zijn? Dan is dit echt de oplossing voor jouw! Door de hand van deze vragen geef ik jullie een eerlijke review!

Het product in het algemeen: In one word: Amazing! Je zult het niet geloven maar het helpt echt! Veel nagellak verdunners werken niet maar deze is perfect!

Geur: Zoals je ziet ben ik hartstikke exciting over dit product, maar er is 1 klein (groot) nadeeltje :(. De geur! De geur is verschrikkelijk. (Wacht ik zou nou even opnieuw er aan ruiken. *ruik* *ruik* ) Oke, de geur maakt me echt misselijk. Het is geen verrotte ei geur ofzo maar echt heel sterk nagellak remover geur maar dat ongeveer 7x erger! Ik heb het weer gebruikt en de hele kamer ruikt ernaar!  Maar goed, je moet er wat voor over hebben!

De verpakking: Aan de verpakking is niet zo veel bijzonders! De is zilver en groot dus makkelijk de pakken! Wat wel erg vervelend is de kwast. Je moet als het waren de nagellakthinner er in druppelen maar dat gaan niet! Lees hier over verder in ‘de inhoud’.

Aantrekkelijk: Uhmm… jahoor! Het is echt een must-have voor een nagellak fan!

Geschikt voor: Mensen die veel stroperige nagellak hebben!

De inhoud: Het is een waterig bestand. Waardoor je het product moeilijk  uit het potje krijgt met de kwast! De enige oplossing hiervoor is overgieten!

Al met al is dit een fijn product! Een paar kleine nadeeltjes maar dat is niet heel erg!

Cijfer: een 8!!


Prijs: €2,95

