Vrijdag hadden we een feest van familie in Duitsland. Iemand was 50 jaar geworden en vierde dat met allemaal familie. Zaterdag gingen we nog even de stad in om te shoppen, en ik heb een paar dingetjes gekocht die ik even ga laten zien. Ook heb ik nog wat andere dingen om te laten zien. Vandaag laat ik de accessoires en de beautydingetjes zien over een paar dagen laat ik de kleding en schoenen zien. 🙂


P4060396  P4060395P4060397P4060394  P4060399
Bij de duitse drogist, dm, heb ik kokos creme, vanille shampoo en conditioner van garnier (die echt heel lekker ruikt!!), een lipgloss van essence, watermeloen showergel,2 maskertjes en 3 nagellakjes. De watermeloen showergel en kokos body crème ruiken echt lekker zomers en de lipgloss van essence vind ik ook fijn, hij is best goed gepigmenteerd! Cool water van davidoff had ik gekregen 😉
P4060392 P4060393
Bij de pimkie moest ik ook even naar binnen. Bij ons in de buurt zit namelijk geen pimkie;) Ik kocht daar deze armbanden en ook wat kleding, maar dat laat ik over een paar dagen zien.

Voor de rest kon ik niet echt leuke dingen vinden, want er waren wel leuke winkels. Maar als ik iets leuks zag was meestal me maat er niet. Maarja ik heb toch nog wat leuke dingen gescoord!
Zondag ben ik ook nog even met een vriendin naar Utrecht geweest, en daar heb ik ook nog wat spulletjes gescoord.
P4060401
Wat sieraden van de six die ik met mijn cadeaucard heb gekocht. 2 paar oorbellen en wat haarclipjes.
P4060402
Ook kocht ik nog 6 maskertjes. 5 van dr. van de Hoog en de andere is van de action.
P4060403
Hair Mayonnaise kocht ik bij een Japans achtige winkel en de kam is van de HEMA.
En dit heb ik ook nog gekocht alleen dat is al iets langer geleden 😉
P4060398 P4060400
Gezichtsmasker en gezichtsscrub van Freeman gekocht bij de Big Bazar. En dat andere is een portemonnee in de vorm van lippen (H&M).

Byee,
mw

